LED auto žárovka H11 X3 Philips LED ZES 50W s chladičem 12000lm, s možností výběru barevného odstínuVhodné pro všechny druhy osobních a užitkových vozů a dodávek ale i pro motocykly s palubním napětím 12/24V. Přednosti tohoto modelu jsou kvalitní SMD LED diody s úhlem svícení 270 stupňů. Vysokou svítivost zabezpečuje 2x X3 Philips čipŽárovky mají vestavěné filtry CAN-BUS , takže by na palubním počítači neměly způsobovat chyby. Stává se však, že u automobilů s rozsáhlou elektronikou se i přes vestavěné filtry objeví chyba po instalaci LED žárovek. Pro správnou funkci žárovek bude nutné nainstalovat další externí filtry LED s držáky žárovek H11. Doporučujeme zakoupit sadu s LED filtry.Sada obsahuje filtry, které při použití za sklíčko změní odstín světla LED diody.Žárovky LED H11 X3 PHILIPS ZES vyzařují o více než 130% více světla než běžné žárovky. Při porovnání účinnosti žárovek H11 používaných ve světlometech jsme použili stejné nastavení objektivu , stejné napětí 14 V a stejnou reflektorovou lampu (Fiat Punto II, levá strana, bez objektivu). Světelný paprsek vycházející z žárovek LED X3 PHILIPS ZES se vyznačuje téměř příkladným přerušením světla, vysokou svítivostí a silnou barvou bílého světla i v reflektorové žárovce.Technické údaje:Počet LEDX3 PhilipsObjímkaH11Příkon2x25WNapájení12/24VBarva světlaultra studená / studená / tepláTeplota barvy světla8000/6500/3000 KSvětelný tok, lumeny2x6000lmRozměrØ14/35x 85 mmÚhel svícení270°Životnostmin 50 000 hodinCertifikátyCE, RoHS Technické specifikace:Model: H11 50 W Philips ZES 6000lm potkávací světla LEDPočet LED žárovek: 2Počet LED: 6 / žárovkaTechnologie LED: Philips ZESCelková spotřeba energie: 50 WOdolnost proti stříkající vodě: IP67Napájecí napětí: 12V – 24VBarva světla: sněhově bílá 6500k, žlutá 3000k, studená bílá / modrá 8000kSchválení: E8 10RNáhrada žárovek: H11, H11R, H11MFiltry pro potlačení rušení (FM rádio, CB) Ano Rozměry žárovky:Výška od upevnění k horní části žárovky: 43 mmCelková výška: 85 mmPrůměr žárovky: 14 mmPrůměr chladiče: 35 mm
Další parametry: . . . . . . . . . .